Dowiedz się o korzyściach

morzeTwoje zdrowie jest najcenniejsze. Czy TM może przyczynić się do poprawy zdrowia ? Regularne stosowanie TM dostarcza umysłowi i ciału głębokiego odpoczynku i wzmacnia system odpornościowy.
To dlatego ponad 7 000 lekarzy na całym świecie stosuje i poleca Transcendentalną Medytację. Ponad 600 badań naukowych potwierdza skuteczność tej metody. Jest to jedyna technika medytacji, którą American Heart Association zaleca lekarzom do stosowania w praktyce klinicznej w celu obniżenia ciśnienia krwi.

Każdy może się nauczyć

rodzinaNie potrzebujesz żadnych wyjątkowych zdolności, dyscypliny, wiary czy nastawienia, żeby technika Transcendentalnej Medytacji była skuteczna i przynosiła korzyści. Nawet jeśli miałeś ciężki dzień czy jesteś w podróży lub w hałaśliwym otoczeniu - technika wciąż działa. Po medytacji możesz zaangażować się w swoje działanie z większą jasnością umysłu, mniejszą ilością stresu i większą energią.
Zapisz się na najbliższy kurs

transcendentalna medytacja, kurs medytacji Warszawa

"Ludzie, którzy przychodzą do mnie, aby uwolnić się od stresu i zaburzeń związanych ze stresem, potrzebują skutecznej medytacji, której można się szybko nauczyć i która daje konsekwentne rezultaty.

Chociaż TM jest techniką umysłową, daje ona głębokie efekty fizjologiczne z powodu istniejącej zależności umysł-ciało. TM pozwala umysłowi osiąść bardzo głęboko do jego spokojnych, uporządkowanych stanów - w naturalny sposób. Nauczyciele TM nazywają to bezwysiłkowym transcendowaniem. Oto co odróżnia TM i wyjaśnia, dlaczego ta technika jest tak korzystna dla umysłu i ciała, zaraz od początku praktykowania." - wyjaśnia Gary Kaplan, M.D.Neurolog, NYU Medical School
Zapisz się na najbliższy kurs

Przykładowe badanie

chart decreased stress hormoreOpis badania "Kortyzol w surowicy krwi jest hormonem stresu. Badania wykazały, że poziom kortyzolu w surowicy krwi obniża się podczas stosowania techniki Transcendentalnej Medytacji, natomiast nie zmienia się znacząco u osób z grupy kontrolnej w czasie zwyczajnego odprężenia. Odniesienie do literatury: Adrenocortical activity during meditation,Hormones and Behavior 10(1): 54-60, 1978. "